onsdag 20 januari 2010

Award
















Jag har fått en utmärkelse av Humlan Hulda, Tack!

Med utmärkelsen följer att jag ska:
  • kopiera awarden till min blogg

  • länka till personen som gett mig awarden

  • berätta sju intressanta fakta om mig själv

  • Välj sju andra bloggar att ge awarden till

  • länka till deras bloggar

  • lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

Här kommer sju intressanta saker om mig:

  1. Jag är en nördig specialpedagog. Insnöad på skolutveckling.
  2. Mina nyårslöften är att lära mig sticka, samt att äta godis bara på lördagar. So far, so good! :-D
  3. Jag lärde mig sy och virka så sent som sommaren/hösten 2009. Om man inte räknar det som åstadkoms under högstadietiden...
  4. Jag har en söt liten dotter på drygt ett år.
  5. Jag sjunger i kör.
  6. Jag tycker om att läsa, även om jag i perioder inte läser så mycket.
  7. Jag spelar golf och har kämpat mig till ett hcp på 24.

Denna award ger jag till:

Mammalito - Önskar samtidigt lycka till med nya bloggen. Jag tycker den är jättesnygg!

Med nål och tråd - Tack för den fantastiska beskrivningen av hur man syr en brödkorg.

STICKIG - Du har en inspirerande blogg. Önskar också lycka till med den väntade bebisen.

Kardemummagumman - Jag gillar verkligen din blogg. Dina bilder är fantastiska, det vattnas i munnen varje gång jag besöker din blogg!

Millans garntrassel - Jag gillar din nya blogg!

Crochetra - Tack för inspiration. Framför allt ditt pedagogiska mönster på virkade vantar.

Heimlaga syblogg - Det var din beskrivning på tygkasse i papperspåsmodell som fick mig att tro att också jag kunde sy. Tack!

3 kommentarer:

  1. Meeen tack så hemskt mycket! :) Vad glad jag blir...

    SvaraRadera
  2. Så roligt om jag fick bidra till att du började sy! Tack för awarden! Måste dock fundera innan jag för den vidare.

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för awarden! Jag tycker att du förtjänar en till så den finns i min blogg:)

    SvaraRadera