fredag 19 mars 2010

Utlottning för att fira 1000 besök!


Jag tänkte anordna en utlottning för att fira att 1000 besökare har hittat till min lilla blogg! Det enda jag kräver är en kommentar till det här inlägget. Den som vinner får välja mellan en brödkorg eller två haklappar. (Det är dock inte de på bilderna man kan vinna, de har redan nya hem. Eftersom jag är lite av en "man tager vad man haver"-typ när det gäller tyger så blir det en glad överraskning för vinnaren.) Sista datum för kommentar är 31 mars.
Lycka till!

17 kommentarer:

  1. KLart jag vill vara med!!!!! Älskar tävlingar och dessutom var det riktigt fina vinster! :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med, galet fina tyger!

    SvaraRadera
  3. Här är en till som vill vara med i tävlingen! Jag länkar direkt :-)

    SvaraRadera
  4. Hej på dej
    Klart att jag vill vara med och gratulera också.
    Ha de gott på dej
    Eva

    SvaraRadera
  5. Hej
    Vill gärna ha brödkorg och grattis till de 1000
    ullabritt7@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill vara med nu när jag har trillat över din blogg som naturligtvis genast hamnar på min blogglista så jag kan följa dig framöver...
    Lev å må kramizar!!

    SvaraRadera
  7. Jag är också väldigt gärna med och tävlar. Skulle bli väldigt glad om jag vann!

    Hittade hit genom tävlingen men kommer fortsätta läsa din blogg, verkligen mycket inspiration. =)

    SvaraRadera
  8. De är väl klar man vill vara med och tävla! Jag vinner nästan aldrig på sånt, men är man inte med och kämpar kan man heller aldrig veta om man hade vunnit... :)

    SvaraRadera
  9. Åh, jag vill gärna vara med och tävla! Får också passa på att gratulera till de 1000 besökarna!

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med och tävla!!! Grattis till alla dina besökare!!! =) Vill gärna ha brödkorg om jag vinner!!

    SvaraRadera
  11. Åh vilka fina! Klart jag vill tävla.

    SvaraRadera
  12. Hej.
    Jag vill också vara med!! Rolig sida med mycket inspiration!

    SvaraRadera
  13. Mysig och inspirerande blogg, kommer definitivt besöka dig mer!
    Grattis till 1000 besökare!
    Klart jag vill vara med och tävla, brödkorgen är underbar, om jag vinner är det den jag vill ha.

    SvaraRadera
  14. Vill absolut vara med och tävla och om jag vinner vill jag ha den sydda korgen! Blogga på!

    SvaraRadera
  15. Denna tävling vill jag inte missa!!!
    Om jag vinner skulle jag vilja ha en brödkorg!

    Ha en bra dag!!

    Kram helena

    SvaraRadera