fredag 30 april 2010

Gardin och kuddar till dotterns nya rum


Det var extremt svårt att fotografera gardinen upphängd eftersom det blev sånt motljus. Så ni får hålla till godo med den här. Tyget kommer från Ikea och modellen är väldigt enkel. Jag gjorde den dubbel för att få en snygg baksida också (fast den är ju upp och ner).


Dottern har ett litet tält inne på sitt rum och i tältet har hon täcke och kuddar för att kunna få till lite mys. Som ni ser är det ena kuddfodralet sytt av samma tyg som gardinen. Det andra tyget har jag köpt som stuvbit på Myrorna.

1 kommentar:

  1. Åhhh vad fint tyg! Och vad välsydd gardin, hoppas att jag lär mig sy lika fint framöver. Tycker föresten att jag känner igen det andra tyget, eller så inbillar jag mig, men jag minns inte var jag sett det förr!

    SvaraRadera