tisdag 6 oktober 2009

Kasse

Den här kassen är en s k dagiskasse. Tanken är att jag ska sy en liknande som present, men jag ville testa att sy den här modellen innan så jag vet vilka ev svårigheter jag kan stöta på. Nu blev det en perfekt kasse att förvara garner, böcker, mönster och virknålar i.


Mönster: Ursprungligen från Knåpmodern, jag fick också lite tips från Pysselskolan.
Tyg: Inköpt på Emmaus i Halmstad.
Plus: Den blev snygg och praktisk förvaring för garner o dyl.
Minus: Blev lite knas med kantbandet på ett ställe för att jag sydde för nära kanten. Men det blir bättre för varje gång.

1 kommentar:

  1. Jättefin vart den !!nu har paketet kommit TACK SÅ MYCKET!! kaffebönorna var en nyhet o riktigt gott med ,mycket nöjd med allt det andra oxå ,kul att du valde brunt garn!!kram =)

    SvaraRadera